duminică, 3 februarie 2008

Supradoza

Am gustat prea mult din dulceata pielii tale

cu gura-mi arsa de dorinta

ating buzele tale moi

parul imi cade pe pieptul tau gol

ochii tai caprui imi urmaresc privirea nebuna

cand mainile tale reci coboara incet, incet, pe spatele meu

si iti simt imbratisarea dulce – ametesc

imi dai fiori - si iar, si iar, si iar…

Traiesc frenetic o obsesie totala

iubindu-te, pana la saturatie,

ma voi topi in propriile excese…

si iar, si iar, si iar…

Am gustat prea mult din flacara inimii tale

cu sufletul mistuit la orice atingere a ta

ating poarta visurilor noastre

gandul imi fuge la infinit

te simt numai al meu – doar al meu

cand imi zambesti atingandu-mi fata, coborand incet, incet, pe pieptul meu

si iti simt degetele pulsand pe inima mea – innebunesc

imi dai fiori – si iar, si iar, si iar…

Traiesc frenetic o obsesie totala

adorandu-te, pana la divinatie,

ma voi topi in propriile patimi…

si iar, si iar, si iar…

Niciun comentariu: