luni, 18 februarie 2008

Carte: Branding de tara - Romania

Astazi la ora 14.00, la Casa Oamenilor de Stiinta din Bucuresti, a avut loc lansarea cartii Branding de tara-Romania, lucrare la care am avut onoarea sa particip si eu, prin bunavointa d-lui Vladimir Chira, cu un mic articol prezentand un exemplu elocvent de branding. S-a aratat, astfel, ca branding-ul incepe in primul rand, din realitatile simple, concrete, si ca brandingul Romaniei, in acest caz, il facem noi, in fiecare zi, cu fiecare atitudine, gest, cuvant.

Proiectul a fost coordonat de Lucian Trasa, Emilan M. Dobrescu, Natalia Cimpoca si Vladimir Alexandru Chira. La alcatuirea lui au participat nu mai putin de 26 de studenti talentati (majoritatea din anul al-II-lea al Facultatii de Sociologie-Psihologie a Universitatii Spiru Haret Bucuresti), ridicand probleme ca brandingul de tara, conceptul de branding, istoria brandului de tara, protejarea marcii nationale si descrierea unor repere care ne dezvaluie o Romanie frumoasa, deosebita, unica.

Niciun comentariu: