marți, 5 februarie 2008

Altfel

M-am gandit, in sfarsit, sa duc la capat aceasta incercare (a treia de fapt) de a crea un spatiu virtual in care sa imi exprim toate starile mele sufletesti in continua schimbare, de la o zi la alta, de la un sezon la altul, dintr-un loc in altul etc

Acum trei ani in decembrie scriam unele din cele mai bune poezii pe care le-am compus vreodata, pe care le-am scos la lumina abia acum...de atunci s-au schimbat multe, m-am schimbat si eu, iar viata m-a purtat in cele mai nebanuite locuri...acesta este si motivul pentru care am ales sa povestesc cate ceva din experientele traite sau doar banuite.

Daca ar fi sa o luam cu inceputul, as privi la cea de acum trei ani, din primul an de facultate, fara griji si fara bani :) si eu, cea de astazi, care incearca sa faca totul cat mai bine: cursurile de la facultate, examenele, pregatirea pentru licenta, job-ul de jurnalist economic la wall-street.ro si timpul dedicat iubitului meu Ricky de la 10.000 km departare pe care as vrea sa-l sarut chiar in clipa asta..probabil o sa am ocazia peste doua ore, virtual, cand o sa aud aceleasi cuvinte dulci "love u much" si "missed u lots my angel" pe care le-am citit in ochii lui, pana de curand, de Sarbatori..

Si atunci ma gandesc ce naiba fac, cat de nebuna sunt, cat mai este pana ne revedem si cum o sa reusim sa stam impreuna happy ever after cand amandoi ne dorim asta, eu care bat strazile unui Bucuresti agitat, suportand cu stoicism aglomeratia din metrou in fiecare zi spre birou, ca doar e vorba de "big city life"- de fapt o Romanie trista, nemultumita, pe care vrem nu vrem o acceptam, pentru ca in fond nu poate fi atat de rau - si el, din inima Africii de Sud, dintr-o alta lume, salbatica si atat de diferita, la care visezi doar in vacante...si totusi...

Si totusi este una din zecile de alegeri pe care le-am facut si le fac in cautarea a ceea ce unii numesc fericire, atat de cliseistic spus. Mi-am dorit o viata altfel, am avut parte de o altfel de universitate, o altfel de experienta in Londra, unde ne-am si cunoscut (a fost cea mai frumoasa "surpriza" de care am avut parte), o altfel de vacanta in Africa de Sud, cand am realizat ca viata este mai mult decat "being number one" si un alt fel de an studentesc, cand mi s-a indeplinit unul din visele mele vechi din copilarie, acela de a imi vedea numele scris intr-o publicatie, semnand propriile creatii -imbinand domeniul economic pe care il studiez cu jurnalismul- un pas mai aproape de alt vis: de a scrie si publica o carte.

Niciun comentariu: