vineri, 15 februarie 2008

3 lucruri despre Gabriela

Dupa aproape trei saptamani de asteptare, examene si proiecte, am avut ocazia in sfarsit sa o cunosc pe Gabriela Lungu, creierul din spatele The Practice, agentia de PR care il face si acum fericit pe Leo Burnett :) Gabi a promis sa ma ajute la un proiect important si ma declar mai mult decat incantata ca a acceptat si si-a facut timp si pentru mine.

Am remarcat de la inceput biroul ei, asemeni unui atelier de designer, cu manechine pictate, grafisme si biblioteca perfect aranjata. Simplu si de efect. Apoi, vestimentatia gri, cu un aer usor funky. Si faptul ca nu era machiata aproape deloc.

Ce mi-a placut:
1. Gabi e super ok, o persoana deschisa si amabila. Nu am discutat exclusiv despre proiect si PR, mi-a povestit putin si despre anii ei de studentie in jurnalism etc etc

2. Gabi vorbeste foarte mult la telefon cu prietenele ei PR-iste. Nimic surprinzator, pentru ca noi fetele pierdem minute bune vorbind in sir despre una, alta, barfulite si altele asemenea. In timpul intalnirii noastre mobilul a sunat de doua ori. Al ei, bineinteles. A raspuns totusi, dar m-a asigurat din priviri ca nu va dura mult. Timp in care am ascultat si eu o conversatie cu mult haz.

3. Gabi foloseste mult apelativele "baby", "darling" atat cu fetele din birou, cat si, zic eu, cu invitatii ei - that includes me. Probabil pentru a crea o apropiere, o atmosfera mai friendly. Si cred ca i se potriveste.

2 comentarii:

Anonim spunea...

dar dacă ți-ar spune un bărbat la o întâlnire de business baby și darling cum ai reacționa?

Denise Irene spunea...

Ar fi fost probabil altfel, dar depinde totusi de tip si nu ma refer aici la alte aluzii pentru ca nu e cazul. Cu Gabi mi s-a parut neasteptat si funny, dar si ok in acelasi timp.
Imi plac persoanele deschide care creeaza un cadru prietenos incat sa iti faca placere sa sustii o conversatie. Chiar si intr-o intalnire mai business, formalitatea nu e totul.