duminică, 3 februarie 2008

Scrisoare pentru el

Privesc prin geamul ud

cum ploaia inghite incet strazile orasului

aceleasi strazi pe care iti auzeam pasii

aproape ca-i simt si acum…

ma uit la ceas – e mult prea tarziu

dar nu si pentru noi

pe masa zace al tau pahar

inecat de vinul amar

tigara ta stinsa cu un gest neclar

uitata demult – demult cand imi spuneai

ca ma iubesti indeajuns

sa-mi dai sarutul tau

sa-mi dezgolesti trupul

aproape ca te simt si acum…

ma uit iar la ceas – e mult, mult prea tarziu

dar nu si pentru noi, nu poate fi tarziu

ploaia inca mai uda strazile orasului

ma-ntind in pat, visand

acelasi pat in care te doream

parul tau cazand pe perna mea

acoperindu-mi fata

topita intr-un sarut fierbinte

de buzele ce vor mai mult

mai mult din mine

in aer pluteste mirosul tau

aproape ca-l simt si acum…

ma uit la ceas – e mult, mult prea tarziu

si ma intreb

cum ai putut sa-mi atingi buzele

cum ai putut sa ma privesti in ochi

cand imi spuneai

ca ma iubesti indeajuns

ca apoi totul sa dispara intr-o clipa…

nu, nu m-ai iubit indeajuns

sa ma simti cu adevarat

ai fi stiut atunci tot ce vroiai sa afli vreodata

ma doare indiferenta ta

ma dor cuvintele tale

incerc sa nu ma mai gandesc, dar nu pot

imi aprind o tigara –

poate asa

se vor arde toate amintirile

se vor pierde odata in fumul greu

nu te mai vreau…

ma mint iar

asteptand ca vinul amar

sa-mi amorteasca simturile

nu, nu te mai vreau…

ma uit la ceas – acum e prea tarziu…

chiar si pentru noi

ploaia s-a oprit demult

tigara mea s-a stins

odata cu tine…

Niciun comentariu: