miercuri, 20 februarie 2008

Intre job si viata personala

Citeam mai demult in revista Andreei Esca un interviu cu Irina Radu, omul din spatele conceptului de lux Victoria 46, un high-end shop situat, evident, pe Calea Victoriei, acolo unde posetele de mii de euro se imbina cu rochiile de zeci de mii de euro apartinand unor nume ca Balenciaga, Dior, Stella McCartney, Galliano etc

Departe de lumea fashionistelor cu bani si dificultatile intampinate in cariera sa de succes, mi-a ramas in minte o declaratie a Irinei care sta sa completeze reusitele unei femei model: "Nu cred ca o persoana poate fi un manager sau un om de afaceri de succes atat timp cat viata lui personala este un dezastru".

Stiu, ar putea exista si contra-exemple, insa subscriu ca o persoana trebuie sa stie sa controleze orice latura a vietii. Un job solicitant sau o pozitie de manager inseamna sacrificii, dar fara perioade de relaxare alaturi de cei dragi si omul pe care il iubesti, pare ca totul nu mai are acel ceva care sa te motiveze in continuare. Oricat de mult iti place ceea ce faci, suportul moral trebuie sa existe.

In fond, e o chestiune de optiune personala, insa a alege una fara alta mi se pare putin cam egoist. O colega imi spunea ca e vorba si de setul de valori pe care il avem. Totusi, oricat de carierista as fi, nu as alege sa imbatranesc fara el alaturi, la fel cum nu m-as avanta intr-o relatie amoroasa si atat, asteptandu-ma ca el sa faca totul. Iar valorile mele se rezuma la eu+el, felul in care ne iubim, ne intelegem, ceea ce vrem amandoi sa realizam impreuna, dar si separat. Don't mix work with romance, they say.

Niciun comentariu: