joi, 18 septembrie 2008

Unde naiba e hotelul Radisson???


Dimineata, in drum spre conferinta Radisson, cu ocazia deschiderii oficiale a hotelului de cinci stele in Bucuresti, mergeam cu pasi grabiti pe Calea Victoriei, cautand hotelul pe care il vazusem de atatea ori si pe care il vizualizam pe undeva vis-a-vis de Ramada Majestic, in apropiere de Universitate.So wrong...

Convinsa ca ceva nu e in regula cu orientarea mea matinala (desi era aproape 11, cafeaua de dimineata nu cred ca isi facuse pe deplin efectul), m-am gandit sa apelez la publicul smart-business sau turistic de pe artera celebra a Bucurestiului.

Un tanar imbracat smart casual mi-o reteaza repede "Nu stiu, nu am auzit", altul imi spune sa merg mai departe sa intreb Politia care stationa langa trotuar.
"Radisson? Nu am auzit."
"E pe Calea Victoriei", zic eu.
"Un numar ceva?"
"Nu imi amintesc acum. Fostul hotel Bucuresti", adaug.
"Pai mergeti in cealalta directie, tot inainte, treceti de Ateneu", a spus politistul.

Am ajuns in apropiere de Hilton, am gasit hotelul, fiind oarecum consternata de faptul ca nimeni nu a auzit de Radisson, cladirea mare de sticla vis-a-vis de Hilton, care sta acolo inca din primavara. Probabil ca, daca intrebam in continuare, mi s-ar fi spus acelasi lucru. Probabil ca nu pe toti ii intereseaza noutatile din presa sau ce mai apare prin Bucuresti, daramite lanturile hoteliere internationale care se inghesuie in Capitala de la o vreme. Ma gandesc sa incerc experimentul cu Ramada, poate o sa am mai mult noroc.

Niciun comentariu: