luni, 8 septembrie 2008

E luni. Mai e pana la weekend...ce as vrea...

Mi-am petrecut weekend-ul acasa. Pisi se impleticea printre picioarele mele, sor'mea se uita la tv in living cu prietenul ei. Oboseala, pana si laptop-ul era plictisit de atatia virusi (e totul ok acum). Duminica as fi vrut sa ies sa ma plimb in parc, dar teava sparta de apa calda din bucatarie nu m-a lasat (pe sor'mea chiar nu a lasat-o). Asta e, mai exista weekenduri, mi-am zis. Spre seara chiar ca nu mai aveam chef de nimic.

Astazi m-am gandit ca as iesi foarte des, aproape in fiecare seara (si nu doar in weekend cu prietenele daca ar mai gasi timp de iesit, dupa ce fac curat in casa sau gatesc pentru iubiti). Asta daca ar fi Ricky cu mine.

As merge cu el la un film in fiecare miercuri seara (sa continui traditia 2 in 1), as colinda Irish Pub-urile in serile calde, as lua micul dejun in weekend la French Bakery sau Chocolat, unde croissant-ul sare de 10 lei (asta nu o stiu sigur, dar ma interesez), dar e atat de french, as iesi sambata noaptea in cluburi pline ochi ca Fabrica. M-as plimba in centru prin librarii, in cautare de carti inedite (in engleza pentru el, mai ales) si as colinda mai mult strazile din centrul vechi. Si da, as merge si in Cismigiu mai des, fara sa ma uit cu o oarecare gelozie la cuplurile care se tin de mana si se saruta patimas. Dezvantajele iubirilor la distanta, stiu.

Bucurestiul mi s-ar parea altfel. Plus ca nu m-as mai gandi mereu la shopping, ca sa imi indulcesc zilele libere, dar nu si portofelul. Apropo de asta, stiu ca trebuie sa imi cumpar pantofi noi. E un fel de a spune ca trebuie sa recuperez timpul pierdut in weekend. As vrea sa iau acum pranzul pe malul unui lac, dar ma multumesc deocamdata cu imaginea sandwich-ului de 4 lei de la metrou. Ma pregatesc pentru sedinta.

Niciun comentariu: