miercuri, 3 septembrie 2008

1.000 editii Wall-Street

Astazi celebram 1.000 de editii Wall-Street. Nu am fost inca de la inceput alaturi de initiatorii acestui proiect original in peisajul online romanesc de acum trei ani, in care probabil Claudiu a crezut cel mai mult, din moment ce "respira" si acum WS-ul. Nu am vazut inceputul, dar am prins schimbarea. O echipa noua, fresh, tanara, pe care o sa imi para rau sa o parasesc intr-o zi.

Il apreciez foarte mult pe Clau pentru ceea ce face, stiu ca nu e deloc usor. Mai mult ca sigur e foarte nostalgic acum, dar "workaholicul" din el nu lasa sa se vada. Poate doar pe blog.

Redactia a primit peste 200 de mailuri astazi, pana la ora doua, iar mailurile cu felicitari curg in continuare in inbox. Editia de astazi este cu totul speciala, pentru ca cinci din cei mai apreciati oameni de afaceri si manageri au fost, pentru o zi, jurnalisti Wall-Street. Si cred ca s-au descurcat mai bine decat noi. :))))

Cat despre noi, redactorii Wall-Street,am pregatit pentru Clau o editie speciala WS...in print! Varianta online e aici. Si presimt ca vor mai fi surprize dulci pana la inchiderea editiei.

La multi ani Wall-Street si sa ne auzim la 10.000 de editii!

Niciun comentariu: