luni, 15 septembrie 2008

15 septembrie

Acum 16 ani, 15 septembrie insemna pentru mine prima zi de scoala, in uniforma de bobocel. Imi amintesc ca, aproape de fiecare data, prima zi de scoala era un prilej de a-mi scoate si umbrela din cuier. Si astazi, de 15 septembrie, desi nu ma mai intalnesc cu doamna invatatoare sau profesoara, vremea a ramas tot ploioasa, anuntand sfarsitul vacantei de vara, cu mare, plaja, soare.

Ziua Internationala a Democratiei este sarbatorita pe 15 septembrie si in Wall-Street, cu un articol interesant, zic eu, care intareste inca o data afirmatia ca, in Romania, democratia nu este asa cum ar trebui sa fie. Mai bine zis, democratia este un termen impropriu pentru noi, cel putin, reprezentand ceea ce am vrea noi sa fie, in guvernare sau conducerea afacerilor, dar uite ca nu este.

Tot astazi Ziarul Financiar implineste 10 ani si pregateste o campanie online. Site-ul a capatat un facelift cam putin inspirat, de genul "alta Marie cu alta palarie", dar continutul va ramane probabil la aceeasi inaltime cu care ne-am obisnuit.

Wall-Street-ul insa va ramane mereu preferatul meu, pentru ca imi creeaza un sentiment de apropiere, prin grafica simpla si prietenoasa, dar si continutul mai aerisit. Si incerc sa nu fiu subiectiva aici :)

Niciun comentariu: