miercuri, 21 mai 2008

Multa bafta, Laura!

Prietena noastra, Laura, a decis sa "evolueze" frumos alaturi de Business Magazin. Ii uram mult succes si deja ii simtim lipsa. Sper sa ajunga acolo unde isi doreste cel mai mult ;)

Asa ca a ramas un gol la WS. Am simtit in ultimele zile o atmosfera mai tensionata, mai trista, diferita. Am simtit ca, orice as face, nu e indeajuns de ok. Ca trebuie sa ma mobilizez si mai mult si nimeni nu ma poate ajuta decat eu insami. Ca uneori, orice s-ar spune, trebuie sa incetez a fi eu, sa ma reinventez, sa arat ca pot sa fac si imposibilul.

Si da, imi pasa de WS si de cei care respira WS, zi de zi, pentru ca cititorii sa aiba la pachet cele mai bune stiri de business. Am vrut sa scriu asta neaparat, chiar daca e 2 dimineata si licenta e "in progress".

Pentru cei care cred in mine, va iubesc. Pentru cei care nu cred in mine: I'm still here.

Niciun comentariu: