vineri, 30 mai 2008

S-a lansat M&AD - supliment Wall-Street de media

De vinerea trecuta, oficial ultima zi de cursuri la facultate,incerc sa ma rup putin de job si sa lucrez intens la licenta. Zilele trecute am ajuns cu lucrarea intr-un punct mort, iar PR-ii nu m-au scutit de telefoane, invitatii etc, asa ca am revenit la lucru si m-am bucurat de initiativa colegilor mei: un nou supliment, un nou newsletter marca Wall-Street.

Deci: Avem un nou supliment (pe langa Start-up, Carrers, Money, Live , Lifestyle), de data aceasta pe media&advertising, M&AD, care mi se pare supertare, so bravo Siminei! Preferatul meu ramane Start-Up, la care subscriu cu articole cu si despre antreprenori si afacerile lor :)

Astazi mi-au venit cateva idei brilliant pentru licenta. Seara m-am destins cu Iulia, prietena de la 9am, la petrecerea Ramada Plaza, unde am ascultat live Directia 5 si mi s-au promis, de catre PR, si mai multe evenimente in saptamana care vine. Dar fara Directia 5. :)

Niciun comentariu: