luni, 5 mai 2008

Mini-vacanta de mai?

Azi mi-a venit cheful de scris. Nu am reusit sa adaug nimic pe blog in scurta mea vacanta de mai. Am mai scris cateva articolase dragute, despre afacerea cu restaurante La Zamfir, in ton cu carnaciorii, berea si pastrama de Paste (in loc de miel) si mai ales despre cum mai recruteaza in ziua de azi antreprenorii, personaje pe care le admir foarte mult, pentru ambitia si apetitul pentru risc.

Saptamana trecuta am vrut sa ma relaxez, dar nu mi-a reusit total, mai mult ma stresa ideea ca trebuie sa continui lucrarea de licenta, sa fac teste auto, sa arunc un ochi si pe Wall-Street..cand eu venisem sa ma rup de job si facultate, dar tot cu gandul pe-acolo. Acasa, in Botosani (Boston City), nu s-a schimbat nimic. Plus ca a plouat mai tot timpul.

Cum a fost in mini-vacanta de Paste si 1 mai:

1) Ma obisnuisem atat de mult cu viata agitata din Bucuresti si biroul meu cu hartii si hartiute, incat imi era greu sa stau, pur si simplu, degeaba, cu ochii in tavan.

2)Nu am ajuns nici la mare, nici la munte, doar la shopping...am demonstrat pentru a mia oara ca shopping-ul ma face sa ma simt muuuult mai bine,ceea ce stiam de fapt.

3) Am descoperit ca mai am de experimentat cu sofatul, trecand de la Wolkswagen la Seat. Momentan sunt o "catastrofa" pe cale sa se intample..

Niciun comentariu: