miercuri, 21 mai 2008

Nopti albe culturale

Daca la festivalul de scurtmetrage Next am vazut cum regizorii romani isi contruiesc epicul in jurul sexului, a problemelor sociale care vor ramane probleme sociale si atat (Alexandra -Radu Jude, Interior.Scara de bloc -Ciprian Alexandrescu) si a unor minute de pelicula pe care incercam in zadar sa le disec (premiatul O zi buna de plaja al lui Bogdan Mustata, castigatorul Ursului de Aur de la Berlin in acest an si Afterimage - un sfert de ora pe fast-forward si umbre de Catalin Leescu), in Noaptea Muzeelor, din 17 mai, am inghitit in sec la cozile imense care asteptau, o data pe an, sa se culturalizeze sau sa faca ceva mai special intr-o noapte calda de primavara, decat clubbing-ul sau privitul pe la terase. Pe scurt, m-am multumit cu Muzeul National de Istorie, unde am vazut (in sfarsit!) tezaurul Romaniei: aur, aur, briliante si iar aur :) si Muzeul Taranului Roman, unde am ratat proiectiile si momentele muzicale, dar am vazut, fugar, colectia de costume populare. La Grigore Antipa, dinozaurii mai pot astepta putin, nu?

P.S Pe 23 e noaptea galeriilor de arta. sa mai incerc? :)

Niciun comentariu: