luni, 10 noiembrie 2008

James Bond nu vrea in Liberty Center


Din seria Liberty Center (fara sa vreau, uite ca am gasit material pentru un al doilea episod) - trebuie neaparat sa mentionez avanpremiera James Bond - Quantum of Solace in Romania, de joi seara, 6 noiembrie, ora 20, in cinema-ul digital The Light, ati ghicit, in proaspatul Liberty Center.

La ora 19 eram pe Calea Dorobantilor, cu colega mea Raluca, la petrecerea de deschidere a cafenelei de fite Pascucci, brand italian care a turnat vreo 600.000 de euro in plina criza financiara, pentru rasfatul corporatistilor din zona (nu cred ca noi intram in categoria asta, mai degraba suntem exponentii companiei private romanesti care "has made it big time - cautati pe blog-ul lui Claudiu traficul Wall-Street din ultimele saptamani.

Am savurat un Caffe Latte (cam asta cer de multe ori intr-o cafenea, din lipsa de inspiratie de moment) si m-am bonjurit cu jurnalistii veniti la eveniment. Mancarea era buna, cafeaua super, locul arata de multe stele, dar noi ne grabeam sa ajungem la marea avanpremiera James Bond, in celalalt capat al Bucurestiului.

Un taxi pana in Rahova, va rog. Dupa aglomeratia urbana in zona Magheru mai ales,am urcat in sfarsit spre cartierul select amintit - perfect pentru o escapada la fim, si ce film - marele James Bond in versiunea digitala. Sus in mall, la etajul doi, covor rosu, vedete si paparazzi,inghesuiala, niste tinerei care invarteau cupe cu sampanie si celebrele gustari file de somon, branza Roquefort si boabe de struguri.

Sa inceapa party-ul! Niste barmani artisti adusi din Anglia (investitorii The Light sunt doi englezi), oficiali Coca Cola care promovau asocierea filmului cu bautura Coca Cola Zero (Zero Sapte), ambasadorul Marii Britanii in Romania, s-au lungit cu show-ul pana aproape de ora zece, repetand de vreo sapte ori avantajele cinematografiei digitale, timp in care am baut un pahar de vin alb (cam prost vinul) si o apa plata si am vazut cateva "vedete autohtone" ca Tania Budi, Andreea Esca cu sotul si or mai fi fost si altele.

Pe la 21.45 parca s-a dat startul celui mai recent film James Bond, in fiecare din cele 2 sali disponibile. Scaunele erau super comode, fiecare avea in suport o sticla de Cola zero (pentru consolarea de mai tarziu, zic eu..), sunetul se auzea beton, imaginea digitala era mai clara decat apele Marii Egee (alta comparatie nu am gasit, sorry).

Totul bine si frumos pana cand, la ora 23, dupa o ora de film in care incercam si eu sa inteleg de ce vrea James Bond razbunare, care e faza cu baietii rai care vroiau petrol sau ce naiba cauta "the Bond Girl" in the picture, filmul s-a intrerupt in mod bizar. Imaginea si sunetul s-au blocat, insa traducerea a rulat inca vreo 5 minute, pana sa auzim in sala bajbaieli in engleza si scuze.

Cativa mai destepti plecasera din sali inca din momentul in care se oprise filmul, fara sa ceara nici o explicatie. In fond, era o lansare cu oficialitati, vedete si oameni din presa, asadar nu se putea vorbi de un refund pentru banii dati pe bilet. Moca, dar macar sa mearga, am zis si eu.

Confuzie si in randul organizatorilor. "We are sorry bla bla". Am aflat ca Hollywood-ul aprobase vizionarea filmului dupa introducerea unui cod, care expira la ora 23. Am fost rugati sa asteptam 10 minute sa se rezolve. Majoritatea a plecat.

Mi-a parut putin rau pentru investitorii The Light si tam tam-ul de dinainte de film. Clar, avanpremiera fusese compromisa...ca si lansarea The Light. What went wrong?

In primul rand, filmul ar fi trebuit sa ruleze cu o ora inainte, la ora 20 ar fi fost ok, caz in care s-ar fi incadrat lejer pana la ora 23. Ori baietii nu au stiut ca acea cheie expira sau la cat expira, ori au decalat prea mult programul cu show-ul care se vroia inedit. Cred ca organizatorii au uitat sa ia in vedere cea mai importanta parte a evenimentului: Filmul! Cred ca toti invitatii ar fi preferat sa fie scutiti de gargara de inceput si sa se aseze comod in scaune pentru vizionarea filmului.

Si uite asa a aparut inca o poveste despre o afacere inceputa cu stangul, fara un plan B valabil, fara o planificare adecvata si lalaiala specifica romanilor. Cat despre James Bond, am sa il vad in continuare pe micul meu ecran (a se citi laptop).

Si, ca sa fie totul si mai cu haz, organizatorii l-au invitat bineinteles si pe "marele" blogger Zoso, cunoscut pentru replicile cam acide si aroganta de care da dovada (l-am vazut si auzit live la cateva evenimente si i'm not impressed). Asa ca..mergeti pe blogul lui si cititi cronica vesela..mie mi-au placut mai mult comentariile cititorilor, o parte din ei tepuiti ca si mine la marea lansare!

Niciun comentariu: