vineri, 11 iulie 2008

Licentza Fest Alba-Iulia 6-9 iulie 2008

Si a fost si licenta la Alba-Iulia. Desi nu imi plac examenele si verificarile de nici un fel, avand mai mereu asteptari mari (desi se stie cum merg lucrurile in Romania cand vine vorba de examene), de data aceasta a fost altfel.

Am avut emotii foarte mari, mi-am spus doar ca trebuie sa se termine capitolul asta cu facultatea, pentru a trece mai departe. Si a fost nesperat de bine, din moment ce am prezentat lucrarea mea PR-ista in doar 5 minute si am intrat abia dupa 5 seara in fata comisiei "dictatoare". Pentru curiosi: am facut o analiza diagnostic a agentiei de PR The Practice, parte a grupului Leo Burnett (multumesc Gabrielei Lungu pentru "rabdarea" pe care a avut-o cu mine) si am obtinut nota maxima.

Am ramas super incantata mai mult de ideea excursiei in sine, la Alba-Iulia, desi initial aveam indoieli. Cazarea la camin de 10 lei/noapte a fost super ok, iar serile le-am petrecut prin oras (orasul e chiar dragut, in general orasele din Ardeal sunt ingrijite, curate si incarcate de istorie) - a urmat un party udat cu sampanie, apa, bere si frisca dupa!

Recomand pentru vara si turismul intern - daca v-ati saturat de mare alegeti o locatie mai altfel. Ce merita vazut spre Alba-Iulia?

1. Valea Oltului. Traseul Bucuresti-Alba-Iulia e foarte pitoresc si divers - statiuni de munte si obiective turistice pe masura! (manastirea Cozia)

2. Cetatea Alba-Iulia. Am constatat ca universitatea care ne-a primit pe noi se afla in vechea parte a orasului, mai exact in Cetate. Merita vazute biserica, zidurile cetatii si neaparat o bere la PUB 13 (la mancare am asteptat peste o ora- cica aveau multe comenzi)

3. Sibiu - Am ajuns -at last- si in Capitala Culturala Europeana a anului 2007. Desi am vrut sa ajung anul trecut, nu a fost insa prea tarziu pentru mine, exista manifestari culturale la tot pasul, eu si colegii mei am prins Saptamana Austriaca. Recomand restaurantul The Gallery, unde se mananca mai bine ca la mama acasa.

Niciun comentariu: