luni, 28 iulie 2008

Lenny Kravitz, soul, funk si rock la Ungaria (ups, Romania)


Fanii cantaretului Lenny Kravitz l-au iertat in cele din urma pentru gafa celebra a mai tuturor artistilor care vin in Romania pentru prima oara. Salutand Ungaria si apoi corectandu-se, asigurandu-se ca si Romania are parte de revolutia de iubire promovata in turneu, Lenny nu s-a dezmintit si a oferit un show de exceptie, unde vocea sa puternica a fost insotita de acordurile de pian, saxofon, trompeta si chitara.

Am asistat la show din curiozitatea de a afla cum suna un concert live cu creatorul superbei melodii "Believe in me" (desi nu a fost in playlist, spre dezamagirea mea si a colegei mele care urlam ca disperatele). Vazut din al patrulea rand din fata scenei, la doar cativa metri aproape, Lenny e hot si la fel de stylish ca in toate aparitiile sale. Si putin nebun, din moment ce a urcat in tribune si apoi pe acoperisul galeriei VIP din Cotroceni pentru a fi asaltat de miile de fani.

Presa s-a amuzat de episodul Ungaria, parca uitand de show-ul in sine care nu a dezamagit fanii. Cititi recenzii pe 9am, Evenimentul Zilei, Cotidianul.

Bonus: I-am descoperit pe cei de la The MOOod. Sunt ok, arata si suna british - ceva indie british rock am presupus eu. Plus ca solistul imi aminteste de vremurile in care l-am cunoscut pe actualul iubit :)

Un comentariu:

Anonim spunea...

indeed, cei de la The MOOod sunt foarte tari..au potential;)