vineri, 4 iulie 2008

La BAC e distractie mare...

Cand dadeam eu bacul, acum patru ani, nici nu indrazneam sa scriu la poba de romana vreo fraza mult prea "personala", sa spun asa. Scriam la obiect, putin indiferent, incercand sa imi amintesc ce comentarii am mai citit si invatat din culegerile pe care le-am studiat si din pregatirile saptamanale cu una din cele mai tari profesoare de romana din oras.

Oricat de bine am scris eu atunci, nu era nici pe departe atat de amuzant ca perlele Bac-ului din acest an, publicate in ziarul Gandul. Oare baietii astia chiar nu stiu sa se exprime sau o fac inadins pentru ca ii doare in cot de examen, asa de mult inca sa declare ca Nichita Stanescu era putin emo sau ca Eminescu nu stie gramatica? Ma gandesc ca acesti viitori studenti o sa gandeasca toata viata asa "colorat", mai rau decat niste baieti de cartier. Sa fie asta viitorul Romaniei?

Niciun comentariu: