vineri, 27 iunie 2008

Uite si alti nemultumiti...

Examenul de licenta din acest an este mai mult decat o aventura pentru mine si colegii mei de la Universitatea Romano-Britanica (URB). Dupa ce rectorul ASE ne-a respins cererea de a sustine licenta la ASE Fabiz, ca in toti ceilalti ani de pana acum, pe motivul problemelor logistice si a numarului mare de absolventi ASE din anii terminali (da, domnule Rosca, suntem doar 50 de absolventi la URB, prea muuulti pentru miile din ASE..right), iata ca nici la ASE studentii nu sunt multumiti, se arata intr-un articol postat pe Bank News.

Daca URB-ul a decis sa dam licenta la o facultate de stat acreditata din Alba-Iulia (ceea ce inseamna o excursie la Alba Iulia la sfarsit de an universitar..paaaaaaarty) , exista peste o mie de studenti ASE care nu isi vor putea da licenta anul asta, conform celor declarate de dl Rosca. Vor astepta inca un an pentru un examen scurt si neinteresant de zece minute. Minus 1.000 de studenti, domnule Rosca...si toti sunteti multi si aveti probleme logistice.

Nu sunt fan ASE si ma bucur ca macar pot sa dau licenta anul asta undeva, cu sau fara voia d-lui rector ASE, care tocmai anul acesta, cand dau si eu licenta, s-a gandit ca nu mai are chef de noi, cei neacreditati de la URB. Se intampla doar in Romania...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Desi sunt studenta la ASE, trebuie sa recunosc ca in acest ultim semestru, multe m-au facut sa-mi cam schimb parerea...
Oricum, distractie placuta la Alba si mult succes la licenta ;)

Denise Irene spunea...

Mersi mult, sa fie! Sper doar sa nu fie obositor cu drumul..Asta e, am renuntat la "minunatul" ASE (intrasem la buget la Management) pentru o facultate particulara noua, dar acum nu imi pare rau, am terminat o facultate mai "dificila". Bafta si tie, cand dai licenta?