miercuri, 18 iunie 2008

Rewind

Mi-am gasit timp sa scriu iar. Asta inseamna ca am terminat de redactat licenta. :) Jumatate din lucrarea PR-ista s-a derulat rapid pe ultima suta de metri: un weekend si vreo doua zile. Acum pot sa respir iar. Cel putin pe moment..

Iunie e luna mea preferata. Pentru ca a fost ziua mea (lucky day, 13), pentru ca petrecerile Kitchen Day in Cool Cat se anunta incendiare in fiecare vineri cu Jiji la platane, pentru ca la Cupa Presei s-a vazut ca Internetcorp rocks, trupa 5 rocks si galeria noastra e cea mai tare, chiar daca nu urca pe podium si pentru ca Wall-Street-ul pregateste si mai multe surprize fanilor sai. Si sa nu uitam de Euro 2008.

Pentru fanii Euro 2008 care combina afacerile cu placerea savuarii unei beri in pub-uri privind meciurile Nationalei (nu am trecut de grupe, dar am jucat ok, zic eu si ne-am clasat inaintea Frantei, desi se putea muuuuult mai bine), Wall-Street are o editie cu manageri microbisti. Un articol marca Claudiu (vranceanu.ro mai bine spus) aici.

Niciun comentariu: