vineri, 20 iunie 2008

Leii de la Cannes si Murdoch

Din 15 iunie, fermecatorul oras francez de la malul Mediteranei,Cannes, si-a luat lei. Nu sunt agresivi, nici fiorosi, sunt doar cei mai creativi, mai valorosi, mai originali si inteligenti lei. Si stiu sa faca, mai presus de orice, publicitate.

Wall-Street este si el alaturi de lei, in saptamana celor mai buni din publicitatea internationala, prin colega noastra Simina Mistreanu si blogul interactiv Wall-Street la Cannes Lions 2008.

Mi-as fi dorit sa fiu si eu acolo sa il ascult pe Murdoch. Ieri, fondatorul si CEO-ul trustului de presa News Corporation a vorbit la Cannes Lions 2008 despre afacerile sale si tendintele din media mondiala, care duc inevitabil spre digital.

La 77 de ani, magnatul controleaza News of The World, tabloidul The Sun, New Tork Post, reteaua de televiziune Fox, Sky Television si celebrul Wall Street Journal, achizitionat anul tecut de la publisherul Dow Jones. Am scris, in momentul tranzactiei Wall Street Journal, mai multe articole despre acest subiect si acest om a carui determinare ma face sa imi doresc si mai mult propriul trust media.

Afacerile funky detin, in fond, puterea asupra informatiei si a cunoasterii si multa, multa, multa inovatie. Iata de ce Murdoch e inca fresh, iar influenta lui se simte si in era digitala de astazi. Pentru ca obtine intotdeauna ceea ce isi doreste.

Niciun comentariu: