joi, 19 iunie 2008

Fratele meu canabisul (nu am zis-o eu!)


Tot citind ZF-ul online recunosc ca imi fug ochii la tot felul de bannere si reclame ale publicatiilor din cadrul trustului Publimedia...si ajung (din nou) pe Time Out, unde citesc cum, unde, cand, ce se mai intampla in Bucuresti. De data asta, voi vorbi despre carti si recenzii. Chiar daca nu am timp sa citesc pe cat imi doresc, ador cartile, revistele, publicatiile de orice gen. Imi place cum se deschid si cum miros, imi plac paginile glossy si copertile cu "sex-appeal".

Si, daca pana acum nu v-am convins, chiar ma fascineaza recenziile de carte, film, evenimente etc. Descopar carti care merita citite, filme care merita vazute, party-uri pentru care as parasi laptop-ul, macar o seara. :)

Si asa am ajuns la Time Out si recenzia unei carti "tari": "Fratele meu canabisul", de Steven Wishnia. M-a facut curioasa, nu in sensul de a gusta o negresa cu cannabis, ci de a explora, a diseca fascinatia cannabisului, a gustarilor inovative cu cannabis, a fenomenului care s-a impus in legalitate in patria olandeza. In Romania nu ar merge niciodata. Suntem, pur si simplu, altfel.

Un comentariu:

Anonim spunea...

am citit-o si eu. o am acasa si e tare. sunt lucruri pe care nu le gasesti pe net. :)