vineri, 7 martie 2008

Etajul 4

La etajul 4, pe terasa, sub cerul liber, s-a facut gratar. Cu the big boss si baietii. Cu my boss si cine a mai rezistat dupa ora 6 la birou, intr-o zi de vineri. Venisem pentru o bere initial, insa am trecut prin stomac gratar de porc, mici, cola si bere (bine, cola n-a mai incaput, dar ati prins ideea).

Si mai venisem pentru ceva: pentru imaginea nocturna a unui oras de la etajul 4 al unui imobil de birouri din Piata Dorobanti. Lumini in blocuri turn, Victoriei cu sediul BNR, silueta Howard Johnson in Romana, pana si bannerele cocotate sus la Unirii, in peisajul ultra-aglomerat al junglei urbane bucurestene. La 180 de grade TVR-ul si in fundal Casa Presei, din care parea ca se coboara un avion spre Baneasa sau Otopeni. Imi plac avioanele, noaptea trebuie doar sa urmaresti luminile de semnalizare, sa vezi unde duc.

Acasa, am rasfoit cu nerabdare Esquire-ul de martie pe care il luasem astazi, din pur interes pentru ce mai spune si face Florin Piersic Junior, pe care o sa il "pastrez" pentru maine, de 8 Martie. E primul numar Esquire pe care il cumpar (desi ma tenta mult numarul cu Johnny Deep, dar nu l-am mai apucat)si am sa revin cu impresii intr-un articol viitor. Poate chiar urmatorul.

Niciun comentariu: